علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

علی مروتی

( دانشجو مقطع ارشد مدیریت دانشگاه تهران )

بایگانی

 


1. برای فعالیت‌های معمول و تکراری، دستمزد کمتری پرداخت کنید.
فروش محصول به مشتریان قدیمی و همیشگی آسان است. کارکنان تیم فروش را تشویق کنید که بیشتر تلاش کنند و مشتریان جدیدی جذب کنند. در این صورت مقدار فروش محصول و به تبع آن سود شرکت نیز افزایش خواهد یافت. ‌

2. دستمزد کارمندان فروش را بر اساس میزان فروش آن‌ها نپردازید.
به کارمندانتان بر اساس مقدار فروشی که داشته‌اند، حقوق پرداخت نکنید. بلکه بهتر است میزان حقوق دریافتی آن‌ها بر پایه مقدار سود خالصی باشد که برای شرکت جمع آوری می‌کنند. اگر این کار را انجام دهید، کارمندان شما همواره حساب مشتریان را چک می‌کنند تا مطمئن شوند آن‌ها بدهی و قرض خود را سر موعد مقرر پرداخت می‌کنند.


3.  بیش از حد، رفتار صمیمانه نداشته باشید.
شما کارمندان تیم فروش را استخدام کرده‌اید تا برای شما کار کنند، رابطه شما باید بر پایه احترام متقابل باشد. صمیمانه شدن بیش از حد با اعضای تیم فروش میتواند تاثیر منفی بر عملکرد تیم بگذارد .


4. کارمندان تیم فروش را در جریان جزئیات تمام توافق‌نامه‌ها قرار ندهید.
هر چند ممکن است در نگاه اول این مورد برای شما تعجب‌آور باشد. اما رعایت این نکته در مدیریت تیم فروش ضروری است. زیرا در این صورت کارمندان از جزئیات حساس و کلیدی کسب و کار شما آگاه نمی‌شوند. در نتیجه نمی‌توانند از این مسایل به نفع خود، سو استفاده کنند.


5. تنها از طریق تیم فروش با مشتریانتان ارتباط برقرار نکنید.
به عنوان صاحب یک کسب و کار یا مدیر فروش باید از روش‌های مختلفی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در این صورت، مشتریان نسبت به شرکت شما، وفادار باقی می‌مانند. سعی کنید همواره با مشتریان کلیدی خود در تماس باشید این کار باعث ایجاد همدلی در مشتری می‌شود.

‌✍ مروتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی