علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

علی مروتی

( دانشجو مقطع ارشد مدیریت دانشگاه تهران )

بایگانی

بازاریابی

Friday, 4 October 2019، 01:50 PM

💢 فرایند اجرای برنامه بازاریابی تک به تک:

 

✔️ مشتری خود را بشناسید: شما نمی توانید با کسی که نمی شناسید ارتباط برقرار کنید.

✔️ مشتریان خود را متمایز کنید: مشتریان از دو نظر تفاوت دارند.اول از نظر تفاوت ارزشی آنها نزد فروشنده و دوم از نظر تفاوت در نیازهایشان

✔️ با مشتریان خود تعامل داشته باشید: برای اجرای برنامه تک به تک، باید کارآیی و اثر بخشی هزینه های ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشید.

✔️ بعضی از رفتارهای سازمان خود را با مشتری تطبیق دهید: با وارد کردن مشتری به فرایند ارتباط آموزشی، شرکت باید بعضی از رفتارهایش را به منظور تطبیق با نیازهای مشتریانش تغییر دهد.

 

 

✍ مروتی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی