علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

علی مروتی

( دانشجو مقطع ارشد مدیریت دانشگاه تهران )

بایگانی

" قیف فروش " از سه بخش تشکیل شده :

1️⃣ یافتن مشتری های احتمالی

2️⃣ معرفی محصول

3️⃣ پیگیری

👈 مشتری های احتمالی، بالای قیف فروش هستند. تقریباً باید با "20 نفر تماس" بگیرید تا بتوانید "15 معرفی محصول" داشته باشید.

👈 در وسط قیف فروش، معرفی محصول قرار دارد. تقریبا باید "15 معرفی محصول" انجام بدهید تا به "10 پیگیری" برسید.

👈 در پایین قیف فروش، پیگیری و نهایی کردن فروش قرار دارد. تقریبا باید "10 مشتری احتمالی" را پیگیری کنید تا "5 فروش" انجام دهید؛ یعنی باید 20 مشتری احتمالی را از بالای قیف وارد کنید تا 5 فروش از پایین قیف خارج شود.

 

✔ قانون: قیف خود را پر نگه دارید. باید در قیف تان آنقدر مشتری داشته باشید که حتی اگر تمام روز را هم با آنها ملاقات کنید، در نهایت فرصت دیدن همه آنها را نداشته باشید. هیچ گاه اجازه ندهید مشتری های احتمالی تان تمام شوند....

👌 قیف فروش شما همان لیست اسامی باشگاه مشتریان ثابت شما میگویند.

 

 

👆👆👆 👈👈 (Aim for success , not perfection ↔️ موفقیت را هدف بگیر ، نه بی نقص بودن را )

 

✍ موفق باشین * مروتی

نظرات  (۱)

خیلی ممنون مطلب جالبی بود اتفاقی دیدمش . استفاده کردم

پاسخ:
سلام شبتون بخیر
خواهش میکنم من از شما ممنونم که وقت گذاشتین و خوندین اگه مقاله ای از خودتون و تجربیاتون در راستای فروش داشتین تمایل داشتین میتونی بدین ب اسم خودتون در وب سایت بزارم که دوستان و هموطنانمون ازش استفاده کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی