علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

علی مروتی

( دانشجو مقطع ارشد مدیریت دانشگاه تهران )

بایگانی

نکته های مهم فروش!!!

Monday, 7 October 2019، 10:01 AM

 

👈 7 ضرورت فروش حرفه‌ای

🔻 فروش حاصل بازاریابی ‌استراتژیک و یکپارچه است و بدون دستیابی به آن عملا هیچ کاری صورت نگرفته و تمام تلاش‌های بازاریابی بی نتیجه خواهد بود.

🔹 به همین دلیل لازم است برای قسمت نهایی ‌بازاریابی که همان فروش است، تمهیدات و سازوکارهایی کارآمد تعریف شود.

1️⃣ ایجاد روابط ‌پویا با بازارهدف، به نحوی که اعتمادسازی و ایجاد صمیمیت برای ادامه روند کاری تحقق یابد و در نهایت مشتری اعتماد و اقدام به خرید کند.

2️⃣ انجام مذاکرات چند مرحله‌ای کوتاه و موثر برای گفتگو و متقاعدکردن مشتری نیاز به زیاده گویی نیست. مذاکره‌ای  چند مرحله‌ای و کوتاه اما مفید و موثر برای رسیدن به نتیجه کافی است.

4️⃣ معرفی و پرزنت
به شکلی صادقانه و دقیق بیان شود، که هستیم و چه داریم؛ تا در تصمیم خرید مشتری تاثیری شگفت انگیز بگذارد. آنچه واقعا وجود دارد نه آنچه وعده داده می‌شود.

4️⃣ قیمت‌دهی
به صورتی که دارای توان و مزیت‌رقابتی باشد، به نفع رقیب عمل نشود و مشتری را متقاعد کند که ارزشی‌افزوده نصیبش شده است.

5️⃣ مشوق‌ها
به گونه‌ای که مشتری را برای خرید ترغیب کنند. مشوق‌هایی هدفمند که احساس خوب را به مشتری منتقل نمایند.

6️⃣ مدیریت فکر و جریان مشتری
باید مشتری احساس کند که توجه و پیگیری خاص و ارزشمندی برای او تدارک دیده شده است و درک کند که وجودش برای سازمان یک ارزش است.

7️⃣ خدمات پس‌از‌فروش
به شکلی که رضایتمندی‌مشتری را محقق و تکرار خریدهای بعدی را تضمین کند.

 

✍ مروتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی