علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

Ali Morovati

علی مروتی

علی مروتی

( دانشجو مقطع ارشد مدیریت دانشگاه تهران )

بایگانی

همه شکایت ها تلخ نیستند...

Thursday, 10 October 2019، 09:10 PM

 

 

⬅️  شکایت مشتری ارزشمند است :

 


📌 مشتری که زمان می‌گذارد و شکایت خود را مطرح می‌کند یعنی به برند اهمیت می‌دهد و اگر جدی گرفته شود به مشتری وفادار شرکت تبدیل خواهد شد.

 

شرکت‌هایی که به طور مستقیم با مشتری‌ها در ارتباط هستند به وجود چند مشتری ناراضی عادت دارند. یکی از عواملی که برندها را از یکدیگر متمایز می‌کند نحوه‌ی برخورد آن‌ها با مشتری‌های ناراضی است. بسیاری از مدیرعامل‌ها طاقت دیدن مشتری‌های ناراضی را ندارند و بعد از روبه‌رو شدن با آن‌ها انگیزه‌ی خود را از دست می‌دهند. اما این مشتری‌ها در حکم طلا برای کسب‌وکار هستند و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود. بنابراین همیشه از شکایت مشتری‌ها استقبال کنید زیرا این یعنی محصول یا خدمات شما به اندازه‌ای برای آن‌ها با ارزش است که زمان گذاشته و برای بهتر شدن شما تلاش کرده‌اند.

 

مشتری ناراضی یکی از ایرادهای کسب‌وکار را به شما یادآوری می‌کند و صرف زمان و انرژی برای بیان این موضوع، یعنی به شرکت شما اهمیت می‌دهد. در مقابل وظیفه‌ی شما نیز این است که به نظر مشتری اهمیت دهید و برای رفع مشکل پیش آمده اقدام کنید.

 

✍ مروتی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی