کلمات واقعا معجزه میکنند کافیه فقط راهش رو بلد باشین...
Tuesday, 22 October 2019، 12:43 PM
👈 عباراتی که در مکالمه با همکارانتان بیشتر باید استفاده کنید :
شما چطور از قدرت کلمات برای برقراری ارتباط در محیط کار استفاده میکنید؟
آیا از همکارانتان بهخاطر پیشرفت و موفقیتشان تعریف میکنید؟ چقدر این کار را انجام میدهید؟ آیا از همگروهیهای خود بهخاطر تلاشهایشان قدردانی میکنید؟ اکثر ما بیشترین زمان خود را در محل کار سپری میکنیم؛ باوجودِاین، بیشتر اوقات با همکارانمان مثل غریبهها برخورد میکنیم. عباراتی وجود دارند که استفاده از آنها در مکالمات، اعتماد بین همکاران را افزایش میدهد:
1. مسئولیت اشتباهم را خودم برعهده میگیرم.
2. از نحوۀ رسیدگی شما به شکایت آن مشتری خوشم آمد.
3. برای برخورد با موقعیت فعلی، به راهنمایی شما نیاز دارم.
4. به تشخیص شما اعتماد دارم.
5. بدون کمک شما از پسِ حل این مشکل برنمیآمدم.
6. چه کمکی از دست من برمیآید؟
7. وقتی که برای این پروژه صرف کردهاید واقعا ارزشمند و قابلتقدیر است.
8. نگرانیهای شما را درک میکنم؛ اجازه بدهید دربارۀ این مشکل همفکری کنیم تا شاید به راهحل بهتری برسیم.
9. کار با شما بسیار لذتبخش است.
✍ دوستان این حقیقته ک در ایران همکار رو به چشم یک رقیب و دشمن میبینیم درحالی که اصلا اینجور نیست جایگاه هر انسانی در زندگی شخصی و کاری به دست خودش ساخته میشه بس بهتر نیست بجای ترس از دست دادن جایگاهتون با همکارامون یک دوست باشیم نه یک دشمن..
منتظر نظرات پیشنهاد و انتقادات شما عزیزان هستم، ممنون از همراهیتون 🙏🙏